Garantie

 

Indien een product defect gaat binnen de aangegeven garantieperiode kunt u het product terugsturen voor een garantie aanvraag. Hiervoor kunt u het beste eerst contact opnemen met onze klantenservice per e-mail (info@spannings-regelaars.nl) of telefonisch op (+31) 629388865. Indien een product zich niet meer in originele staat bevindt vervalt het recht op garantie (bijvoorbeeld bij aanpassingen aan de bekabeling, stekkers, behuizing, montagepunten etc.).

Tevens dient een product op de juiste wijze geïnstalleerd en gemonteerd te worden om de juiste werking te garanderen. Mocht uit onderzoek blijken dat het product op onjuiste wijze is gebruikt, dan kan de garantie aanvraag afgekeurd worden. Het installeren en monteren van de meeste producten vereist slechts een basis aan kennis van motormechanica en -elektronica. Mocht u hier aan twijfelen, laat het product dan altijd monteren door een motorgaragebedrijf.

Garantieprocedure

Als de spanningsregelaar terug wordt gestuurd voor een garantieaanvraag wordt de spanningsregelaar eerst gecontroleerd of hij in originele staat verkeerd. Als de spanningsregelaar in originele staat verkeerd wordt hij in een testbank gezet. Hier wordt de spanningsregelaar getest onder bepaalde omstandigheden. Als uit de test blijkt dat de spanningsregelaar een defect heeft en/of een afwijkende spanning levert wordt kosteloos een nieuwe spanningsregelaar opgestuurd.

Als uit het onderzoek blijkt dat de spanningsregelaar niet defect is en functionneert naar behoren worden er €25,- onderzoekskosten gerekend voor het testen van de spanningsregelaar.